»Sale« je član Hot´Horse družine že več kot desetletje, vse od leta 2005. S svojo pozitivno naravo in predanostjo svojemu delu vsakodnevno razveseljuje sodelavce in naše zveste stranke.

Saleta, kot dolgoletnega člana naše ekipe in vedno zanimivega sogovornika, predstavljamo na našem blogu. Kot pravi mojster priprave Horseburgerja nam je zaupal, s katerimi prilogami je po njegovem mnenju najboljši, katero je najbolj nenavadno naročilo, ki ga je prejel in druge, male skrivnosti, ki jih je doživel med delom pri Hot´Horsu.

  1. Sale, kaj je najboljši del pri tvojem delu?
    Delo z ljudmi, vsakodnevna ustvarjalnost in razvoj podjetja
  2. Kateri izdelek iz ponudbe Hot´Horse ti je najljubši?
    Deliburger in Horseburger.
  3. Katera je najbolj zanimiva stvar, ki se ti je pri Hot´Horse pripetila do sedaj?
    Oborožen rop pred leti, bilo je pestro, filmska scena, adrenalin na vrhuncu. Na koncu vsi celi in zdravi pa k sreči je bila ravno blagajna prazna.
  4. S katerimi prilogami je Horseburger po tvojem mnenju najboljši?
    Z vsemi prilogami, brez tabasca in zelja.
  5. Kako se spominjaš svojega čisto prvega »Horsa«?
    Moj prvi »Horse« se je zgodil približno pol leta pred začetkom dela v podjetju in sicer na Trubarjevi. Tudi prvega sem naredil na isti lokaciji, katerega sem tudi pojedel. Izgledal ni ravno najlepše, je bil pa okusen.
  6. Katero je najbolj nenavadno naročilo, ki si ga kdajkoli prejel/slišal med delom v Hot´Horsu?
    Horseburger zgolj s spodnjo polovico bombice, vegi tortilja, nacho v solati z mesom, jogurtov preliv v tortilji in še veliko drugih, ki pa se jim na koncu vseeno potrudimo ugoditi.
  7. Kakšna je razlika med delom podnevi in ponoči?
    V veliki večini so nočne stranke veliko bolj zabavne in sproščene od tistih čez dan.
  8. Deliburger! Zakaj misliš, da bo navdušil ljudi?
    Zaradi drugačnosti sestavin in raznolikosti okusov.
  9. Hot´Horse je na trgu že več kot 20 let; kje pa ti skozi leta dela pri Hot’Horsu opažaš največje spremembe?
    Velik napredek pri izvajanju dela (boljša in kakovostnejša oprema), lansiranje novih produktov, ki so se odlično prijeli med strankami. Posledično s tem pa so stranke vedno bolj zahtevne, tako da imam včasih občutek, da delam v restavraciji in ne v lokalu s hitro prehrano.